دیدن مخفیانه استوری اینستاگرام
نوشته شده توسط : danial

دیدن استوری بدون دیده شدن برای بسیاری از کاربران اینستاگرام جذاب می باشد . چند ترفند برای سین نخوردن استوری و مخفی دیدن استوری وجود دارد که در پست امروز به آن می پردازیم . 

برای مخفیانه دیدن پست های دیگران ابتدا صفحه اینستاگرام خود را رفرش کنید . بعد از لود شدن پست های جدید اینترنت خود را قطع کنید . حال وارد اینستاگرام شده و استوری مربوطه را مشاهده کنید و بعد از آن برنامه اینستاگرام را کامل ببندید . البته این روش فقط برای 4 استوری آخر که در نوار بالا دیده می شود قابل استفاده است . 

روش بعدی برای مخفی دیدن استوری اینستاگرام استفاده از اینستاگرام تحت وب می باشد . در مرورگر کروم روی 3 نقطه سمت راست مرورگر کلیک کنید و گزینه Settings را انتخاب نمایید . حال از منوی سمت چپ Extensions  و بعد Get more extensions را انتخاب کنید .  حال Chrome IG Story را جستجو کنید و بر روی گزینه Add to Chrome کلیک کنید تا این ابزار به مرورگر کروم شما اضافه شود . حال در مرورگر کروم سایت اینستاگرام را باز کرده و وارد اکانت خود شوید . به این ترتیب می توانید به صورت مخفیانه استوری اینستاگرام دیگران را مشاهده کنید . برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد می توانید به لینک هیواتک مراجعه کنید :

 

www.heyvatech.com/web/articles/view/567/آموزش-دیدن-مخفیانه-استوری-اینستاگرام.html

 





:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 مرداد 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: